WITAMY NA STRONIE NASZEJ SZKOŁY !

30 maja 2019 10:11 | Aktualności

Dzień Rodziny i Dzień Dziecka

3 czerwca 2019 roku w naszej szkole odbył się coroczny Dzień Rodziny i Dzień Dziecka. O godzinie 11 klasy 0-3 rozpoczęły dzień od zaprezentowania swoich umiejętności recytatorskich podczas przedstawienia dla rodziców oraz uczniów. Trud przygotowań do uroczystej części tego dnia...

28 maja 2019 23:29 | Aktualności

Projekt "Junior Biznes"

Ośmioro uczniów z klasy 6b bierze udział w projekcie "Junior Biznes" organizowanym przez Lokalną Grupę Działania „Kraina Rawki”. W naszej szkole 20 maja odbyły się pierwsze z trzech warsztatów pt.: „Szkoła Umiejętności Miękkich”. Nauczyły one myślenia...

24 maja 2019 22:28 | Aktualności

Zielone kompozycje wokół szkoły.

Przepiękne skrzynki z kolorowymi i ciekawymi roślinami - to w naszej szkole!

23 maja 2019 22:44 | Aktualności

Sportowe sukcesy naszych uczniów.

10.05.2019r. odbyły się 27 EUROPEJSKIE BIEGI MŁODYCH OLIMPIJCZYKÓW w Bielicach. Uczniowie naszej szkoły licznie uczestniczyli w zawodach osiągając bardzo dobre wyniki: -Nina Kobierska I m w kategorii klas I, -Ola Piekut I m w kategorii klas II, - Igor Piekut I m w kategorii klas III, -Kamila...

21 maja 2019 22:16 | Aktualności

XVIII Rajd Dnia Ziemi Ścieżkami Puszczy Bolimowskiej

21.05.2019r. uczniowie naszej szkoły mieli okazję po raz kolejny wziąć udział w Rajdzie Dnia Ziemi Ścieżkami Puszczy Bolimowskiej w Parku Krajobrazowym w Bolimowie. Uczestnicy wycieczki zostali podzieleni na trzy grupy ze względu na swój wiek. Natępnie wyruszyli na wyprawę po lesie, gdzie...

20 maja 2019 14:04 | Aktualności

Finał wojewódzki Turnieju BRD w Piotrkowie Trybunalskim

17 maja odbył się finał wojewódzki XLII Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym. Naszą szkołę reprezentowali uczniowie klas IV- V: Kobierski Alan, Dudek Maksymilian i Lewandowski Bartłomiej. W skład drużyn gimnazjalnych wchodzili: Bieliński Alan, Iwański Piotr i Drzyb Dominik. Gospodarzem...

20 maja 2019 14:00 | Aktualności

Wycieczka Zakopane-Energylandia DZIEŃ 4

Ostatni dzień naszej wycieczki był dla każdego z nas najbardziej wyczekiwany, gdyż to właśnie tego dnia jechaliśmy do największego parku rozrywki w Polsce - Energylandii. Zaraz po śniadaniu oraz spakowaniu walizek do autobusu pożegnaliśmy się z Poroninem. Po kilku godzinach drogi dotarliśmy...

20 maja 2019 13:55 | Aktualności

Wycieczka Zakopane-Energylandia DZIEŃ 3

Przedostatniego dnia wycieczki zaraz po śniadaniu w formie szwedzkiego bufetu, pojechaliśmy do jednej z bacówek, by tam kupić tradycyjne podhalańskie oscypki. Mieliśmy również okazję zobaczyć kilka kóz, dzięki którym mogliśmy zakupić te górskie smakołyki....

20 maja 2019 13:46 | Aktualności

Wycieczka Zakopane-Energylandia DZIEŃ 2

Drugi dzień naszej wycieczki rozpoczeliśmy od śniadania, mimo że pogoda nas nie rozpieszczała, zaraz po nim razem z panem przewodnikiem udaliśmy się do Muzeum Tatrzańskiego w Zakopanem. Oglądaliśmy makiete rozmieszczenia Tatr, wystawę fauny i flory tutejszych gór oraz wnętrze tradycyjnej...

20 maja 2019 13:34 | Aktualności

Wycieczka Zakopane-Energylandia DZIEŃ 1

Pierwszy dzień rozpoczeliśmy od wiechania wyciągiem na Wielką Kokiew. Pomimo tego, że padało każdy z uczniów bawił się świetnie i przeżywał wrażenia związane z wysokością. Następnie wszyscy z zapałem ruszyli w stronę głównego deptaka Zakopanego-Krupówek. Tam po...